Friday, July 30, 2010

Testimoni









Bersabar sehingga MAB serasi dgn badan.

Originally Posted by binaa


nak cerita pengalaman makan MAB.
saya ambil MAB lps bersalin anak ke 3, diperkenalkan oleh kawan. masa tu tgh pikir2 nak ambil apa sebg perancang. pernah gunakan IUCD lps anak pertama. anak ke2 tak sempat ambil apa2 protection dah sangkut anak no 3. saya ambil MAB masa anak berusia 4 bulan. Lps makan hari ke16 saya datang period (lps bersalin tak datang period). 3 bulan saya punya period tunggang langgang. bulan ramadhan dpt puasa 10 hari je, sbb period kejap2 datang.
tp lepas 4 botol MAB, saya tak datang period. ingatkan pregnant, jadi saya buat ujian, tp kptsn negatif. sampai 3 bulan tak periiod dan tiap2 bulan tu buat ujian pregnancy. result tetap negatif. saya anggap ini berlaku sbb saya menyusukan anak. dan dalam pada tu saya memang tak ada makan herba lain. sampai la saya makan botol ke 20, baru la period saya datang semula. Alhamdulillah, baru lah saya rasa diri saya kembali normal. Darah period pun tak de kaler hitam/gelap. elok saje warnanya.
itu lah serba sedikit pengalaman saya bersama MAB. saya sharekan dengan makcik urut/bidan kg saya. dia pun perkenalkan juga MAB ni kepada orang2 perempuan yang berurut dengannya.





MAB mengawal tekanan darah(blood pressure)

SALAM semua.... esp tuk Kak Zah..

Masih ingat bibi tak??

Tak sangka, dah 15 botol MAB dah bibi telan..
Syukur alhamdulillah, MAB serasi ngan bibi.. walaupun mula2 tu, period tak menentu dan ada kala nye tak period sampai 2 bulan...takut gak ter-pregnant..

Tujuan utama bibi ambik MAB adalah sebagai family planning..
Sebelum tu ambik pil perancang, tapi doktor suruh stop sebab BP bibi naik...
So bibi stop and try cari alternative... dan alhamdulillah terjumpa MAB Kak Zah ni...

Pas makan MAB ni, and kembali check ngan doktor, BP dah kembali normal.
So betul lah sangkaan doktor tu yang pil perancang kalau di makan terlalu lama boleh buat BP naik..

Stock MAB bibi tinggal 3 botol lagi, so tak lama lagi nak tambah supply...
Biasa beli 10 botol sekali... Maklum, kita kan orang jauh so kena lah simpan stock banyak..

Kak Zah, harga rupanya dah naik erk... lama tak jenguk sini..
Ok nanti bibi PM Kak Zah...

So bagi yang masih ragu2 nak try MAB ni, usah tunggu lama2 lagi... MAB memang best!
-bibi88-


Keputihan dan period pain semakin kurang.

Salam Kak Zah.. & sumer warga MAB,

Sy dah abis botol kedua & br start botol ketiga smlm. Masa mkn botol ke-2 tu, keputihan tetiba kuar byk masa dkt2 nak period. Skrg still period lagi. Tp sejak mkn dr botol yg 1st tu takder lgsg dah period pain. Kira dah 2x period takder period pain, cuma sakit kepala la tak ilang. Still "tumbang" gak la klu dah sakit kepala time period tu. Lps 2 bln ni sy notice breast rasa pejal. Mmg lom kawin tp klu umur dah pertghn 30-an ni, paham2 jer la kan.. Mana nak sama cam time2 umur awal 20-an. Staff aritu lg sekali tegur kata nampak sy dah kurus sket.... Sukanyer....!! Dgn tak pantang mkn...mkn collagen lagi (soy collagen kan kalori tinggi).

Hopefully lps period ni keputihan tu ilang semula & hopefully during next period kepala tak sakit lagi....
-azu_75-




Gembira dgn kesan MAB
Originally Posted by SyikinJ

ii saihani:
kak long.sht?
3:35 PM 3/24 lama x online?

3:40 PM 3/24 akak,mab nie bagus la.coz berat bdn saya skrg dah trn 5kg dr 60kg.skrg dah 55kg.lps tue saya dah krg mkn nasi.mkn pun 1 sudu.ada pkembangan bdn x letih,muka pun berseri2 ceh...wah...yg best lg period saya dah mula teratur blk..dah tetap lepas mkn 3 btl.29 hr tiap2 bln.cik abg pun puji.mcm nie saya blhlah bertambah cun mcm kak long

3:43 PM 3/24 dulu ada ambil pil family planning nak stabilkan period blk.pun x teratur,terpaksa stop,ada effect mcm loya,pening,muntah2.mab nie bagus.saya xda allegic langsung.maybe saya rasi dgn mab nie.mujurlah saya terbaca laman chat kak long n tgk srikandi webpage kak long.

3:45 PM 3/24 saya dgn tekad ikhtiar sendiri utk mencuba tanpa dperkenalkan oleh sesiapa melainkan laman chat kak long dr experience mrk.alhamdulilah,saya bersyukur pd Allah swt.kak long keep on buat mab,ia sgt bagus utk para wanita2 di luar sana

3:48 PM 3/24 dgn penjelasan kak long,n layanan kak long kepada customer amat bagus sekali tanpa rasa penat utk menjawab soalan saya yg kadang tue x masuk akal pun ada.tetapi kak long adalah yg terbaik customer service sbg product consultant to cust.

3:50 PM 3/24 without kak long punya mab mungkin saya berasa amat tertekan mcm mana nak stabilkan period coz dah mcm2 saya cuba.syukur pd Allah swt kerna membuka hati saya utk mencuba produk akak yg begitu bkhasiat tanpa bhn awet atau campuran yg lain.

3:52 PM 3/24 kepadaNya kita memohon dan kepadaNya kita meminta.segalanya yg terbaik datang dr Allah swt dan yg buruk itu dtg dr kita hambanya.

3:53 PM 3/24 terima kasih kak long.saya tetap akan mengamalkan mab lagi....

3:53 PM 3/24 askm


Tq pd semua yg support kaklong yer..Harap sama2 kita peroleh kebaikan MAB.


"Mcm 1st night"

salam smua....

saya baru mkn MAB - 7 biji (seminggu)....
tindakblasnyer....mula2..bdan panas...sakit kepala...selsema sampai non-stop air hidung turun......pastu sakit2 badan......after that cirit birit lak.........
tp....saya tetap bersabar...walaupun x selesa kan....n hasilnyer....
BADAN BERTAMBAH SEGAR...DAH XDER SAKIT2 KPLA....N YG PALING BEST KAN..
HUBBY SIAP CKP...MCM 1ST NIGHT LA.....
ERM....suker la kak....HIdup MAB!!!HIduP MAB!!hIdup MAB!!...
-Izaida-


Mula-mula was-was, dah cuba baru tau

Salam malam sabtu semua...

Nak wat report lepas seminggu makan MAB

1.Keputihan melampau hilang sekelip mata..alhamdulialh...klu xdulu siap pakai panty liner..

2. Perut rasa macam makin kurang mengelebernya..Memula xperasan..tp bila hubby tegur barau terasa

3.Breast rasa mcm berdenyut-denyut gitu...hehhehehe

Apapun alhamduliah mmg syukur sangat jumpa MAB nie...memula dulu rasa mcm reragu jerk..sebenarnya dh lama mengintai MAB nie...tapi blm jodoh..entah nape dok asyik tergoda dgn produk yg lebih mahal jerk...tapi feedback masih mengecewakan..Hari tu sblm beli MAB dh terniat nak beli satu lagi jamu tu..tapi rega mmg zassss gak utk makan sebulan...entah camner opismate sound...try arr MAB...mana tau berkesan...murah pun ye jugak...so kata oklah...dlm hati mmg mintak biarlah serasi..dan alhamdulialh..mmg rezeki..baru 1hari makan MAB problem keputihan hilang terus..ingat sekejap jerk..nie dh seminggu mmg tak der langsung...alhamdulilah..problem hilang...duit pun banyak save..
-TASKA-


Merawat Batu Karang/Kebahagian Suami Isteri
-Jackel-
period dah semakin nak pulih kak zal.bulan ni lepas abis MAB ari ke 3 rehat ada period tapi sehari je pas tu sikit2 masih lagi dlm proses pembuangan toksid dlm bdn kerap kali kencing & Buang angin yang paling best skali perut dah susut sikit dan berat pun dah kurang skang 55kg daripada 63kg..badan saye ni kira kebal la ni ahahha sbb 1 thn lebih baru nampak kesan MAB(mungkin d sebabkan suntikan perancang).puas hati la dgn kesabaran menanti kesan2 positif.kalau bab2 tentang suami opsssssssss...tak payah ckp la sendri mo tau ahhahah.kak zal ingat tak ada saye post yg saye ade batu karang dekat hati tapi bila kak zal kate terus kan mkn MAB saye pun teruskan dan result nya saye dah sembuh skang.happy sangat THANKS kak zal.1 je kalau mkn MAB ni kena minum air byk.sekarang ni saye da amal kan minum air dlm sehari sampai 3 liter air saye minum



kejayaan dapat anak
salam kak zai permai..

nur antara ribuan pengguna MAB..
makan MAB tok ikhtiar dpt anak..Alhamduliilah sekarang baby dah masok 3 bulan..
cuma kat sini nur musykil pas salin sambkung balik MAB tok family planning..
so andai mkn sebotol x abis lagi dah period nak continue sampai abis sebotol baru stop than sambung balik pas rehat 7 hari botol seterusnya or stop dulu sampai period abis baru sambung mkn balance tu?
kot nanti pas period nak rest 7 hari sblm amik botol seterusnya..ade yang terrbabaassss...hehehehee..
mcmana ye kak...guide sket kak...

-cokelagurlz-

10 Tahun Tak dapat Anak Amal MAB sekarang sudah berhasil
Originally Posted by nazrahku
Salam
Kak Zal saya berminat untuk menjadi dealer bagi produk mab nie.

Saya dah makan 20 botol dah.... Memang bagus...

Kawan saya yang kawin dekat 10 tahun sekarang dah anak dah.Disebabkan maajun nie...



Sebelum ini menggunakan pil hormon utk menghentikan pendarahan period.
Dgn 1 bij MAB maslah tersebut dapat diatasi
Salam sume...

ada response dari seorg cutomer saya ni.. sungguh gembira dia masalahnya telah dpt diatasi.. dan minta saya kongsikan bersama pengguna2 yg lain...

"dia dah 7 thn berkahwin masih belum mempunyai zuriat disbbkan masalah haid yg x menentu... period dia bole dikatakan teramat kerap.. hingga terpaksa makan pil perancang hormon dr doktor..krn menurut doktor salur darahnya ada kaitan dgn tahap kestabilan hormon...terpaksa bergantung pada pil perancang utk menghentikan pendarahan…. sehingga lah dia mencuba MAB... katanya baru makan sebiji, serta merta darahnya berhenti. dan dia amat gembira dan berpuas hati dgn hasil MAB....gembira sgt syukur krn bertemu MAB... " – Alhamdulillah ~ MAB byk membantu dan merawat. Hasil carian saya ttg khasiat MAB khusus utk dikongsi bersama…

-Fasida -

Yang Best!
Originally Posted by idek
hehe, boleh2!! Saya baru ada sorang anak, skrg dia dah 2 tahun. Dulu, lepas pantang, saya merancang dgn Yasmin, tapi sempat 2 bulan jer. pastu, tak rasi ngan badan-muntah2+pening+cirit birit. Then, saya switch to MAB. Saya HANYA makan MAB-tak dicampur langsung dgn pil perancang lain, Alhamdulillah, mmg 'selamat'@ tiada pertambahan anak lg.hehe. itu yg penting.Saya amik MAB utk merancang. tapi byk pulak benefit lain yg saya dapat antaranya:-

1. Murah compare ngan pil perancang lain (yasmin etc).
2. Saya tak perlu susah hati akan gemuk sbb MAB mmg TIDAK mengemukkan (berat saya maintain-52kg tinggi 164cm), oklah tu kot. :-)
2. Breast firm & terletak & baru mlm td hubby tegur cakap breast makin besar n padat!(hehe..best2)-oh, saya xde mkn ubt lain yer.
3. Saya jarang penat.
4. Tido mlm mmg lena, kalu dulu, sikit2 terjaga.
5. Time 'bersama' mmg besh.(upps!!) & saya sgt aktif!(upps!!)-hubby suka. sampai dia yang suruh saya continue makan mab.hubby siap panggil saya ratu jamu.hahaha
6. kawan2 opis nampak perubahan saya, saya tak pandai promote so saya bg diorang cuba then diorang mmg rasa sendiri kebaikan mab, pastu secara automatik, tiap2 bulan saya jadi supplier. hehe....

kesimpulan: MAB mmg BEST!!

k.zah, sori yer..terpanjang pulak...:-)

Badan rasa sedap, berat menurun.
kak zah....
fina pun nak kasi tau gak...
sejak makan MAB nie, badan rasa sedap jer..
senang sungguh buang angin..
yg paling best, tetiba perut nie leh control makan lak...
x smp sebulan mkn MAb leh turun 1 kg lak berat nie...seb baik dulu akak kasi 1 btl tuk fina try kes tersalah antar dulu kan...
lps stop nona roguy, fina pun makan MAb nmemang best la..
pastu fina syorkan cousin fina try, dia pun suka..
lps nie lah jd regular cust tuk MAB ler
-DAFINA-

MAB Dapat Solve Period Yg Tak Henti Akibat Mengguna Pil Perancang
-Azlinamd -

MAB Merawat Buasir
-Najah3579-

Confiden, merancang dgn MAB 2 thn, stop saja 2 bln dh pregnt balik
-3xidb -


:: Beratus lagi testimoni pengguna MAB dari berbagai pelusuk. Apa yg penting adalah kita telah yakin akan keselamatan dan keberkesanan menggunakan MAB. Cubalah sendiri..TESTIMONI TERBAIK ADALAH DARI KITA SENDIRI ::