Thursday, July 29, 2010

Maajun Anggun Bistari (MAB)




Harga : RM15 /sebotol 21 biji (sebulan)
Poslaju:
Semenanjung Rm5
Sabah/ Sarawak Rm8
Maajun Anggun Bistari adalah 100% dibuat dari herba, rempah ratus dan madu.Merupakan produk anak melayu yang bersih,suci lagi halal. Bukan setakat untuk merancang keluarga, malah maajun ini juga berfungsi untuk menjaga kesihatan, kecantikan dan awet muda.
Jika puan-puan mempunyai masalah merancang keluarga dengan kaedah moden, bolehlah mengambil alternatif maajun ini. Maajun ini akan bertindak mengubat dan membetulkan semula sistem badan seperti aliran darah dan hormon wanita . Maajun ini membetulkan semula perjalanan period supaya normal/teratur setiap bulan. Puan-puan akan berasa sihat dan bertenaga disamping dapat menikmati khasiat-khasiat kesihatan lain.
Dengan Maajun Anggun Bistari puan-puan akan merasa selesa dalam merancang keluarga. Berbagai masalah penyakit yang dihadapi sebelum ini dapat diselesaikan setelah mengamalkan Maajun ini.
Kandungan Maajun Anggun Bistari ini terdiri daripada bahan-bahan herba yang terpilih sahaja.Pastinya ia mengandungi khasiat dan mampumilik dengan harganya yang murah,jimat dan sangat efektif untuk mengawal dan merancang kehamilan dengan baik.Tanpa kesan sampingan,efek dan mudarat seperti pening,loya,jerawat,haid sedikit,haid tidak teratur dan pertambahan berat badan yang menyebabkan kegemukan .
Kandungan MAB :
1.kacip Fatimah
2.serapat
3.senduduk
4. inai
5.manjakani
6.madu
7.jintan hitam/habatuss sauda
Khasiat Maajun Anggun Bistari ini adalah seperti di bawah mengikut keutamaan:
1. Family planning/menjarak kehamilan/merancang keluarga.
2. Merawat keputihan yang teruk.
3. Menjaga peranakan – menyempitkan faraj wanita.
4. Membuang darah kotor/toksin melalui period.
5. Menstabilkan hormon wanita dalam badan.
6. Menstabilkan & mengatur period setiap bulan.
7. Mencantik & menegangkan payu dara.
8. Melancarkan perjalanan darah.
9. Melawaskan pembuangan air besar – menjaga usus.
10. Menambah tenaga sepanjang hari.
11. Mengawal kolestrol dalam darah.
12. Menurun & mengawal berat badan.
13. Awet muda.
MAAJUN ANGGUN BISTARI adalah merupakan pil perancang asli secara tradisional. Terdiri daripada ramuan akarkayu,rempah ratus dan madu yang mana tidak akan mengganggu sistem badan atau memepengaruhi hormon seperti pil perancang lain.
Ramuan herba yang digunakan akan menghentikan penghasilan benih apabila ianya dimakan. Maka tidak akan berlaku percantuman sperma lelaki dengan benih atau telur wanita. Jika inginkan kembali penghasilan benih atau telur, cuma perlu berhenti dari makan ubat, maka telur akan kembali seperti biasa.
Tidak seperi ubatan atau pil perancang hospital yang mana ianya akan mengubah sistem hormon dan menyebabkan kesan negative seperti kegemukan ,kanser serviks,pening kepala,loya yang berterusan serta simpton-simpton lain.

No comments:

Post a Comment